כוכות הפורנו של 2022

שירותי מין
אורך: 294 מילים

כוכות הפורנו של 2022

שירותי מין - כוכות הפורנו של 2022

לכל אחד יש את שחקנית הפורנו האהובה עליו, זו שהוא אוהב לראות את סרטי הווידאו שלה. זאת שהוא מקנא בגברים שמזיינים אותה ובטח משפריץ כאשר הוא חושב עליה. וניחוש שלנו, גם שהוא מחפש נערות ליווי בתל אביב והמרכז, הוא מחפש נערות שמזכירות אותה.

אז מי הן כוכבות הפורנו של שנת 2022? 

מי אנחנו שנקבע עבורכם. במקום זאת החלטנו להסתכל על הסטטיסטיקות שמספקים לנו אתרי הפורנו. כך אנו יכולים לראות מהם החיפושים הפופולריים ביותר.

המקום הראשון הולך לשחקנית פורנו חובבת הידועה בכינוי אנג‘ל. שמה האמתי הוא דשה, והיא שחקנית פורנו בלונדינית חמודה שהחלה להעלות סרטים כבר בשנת 2019. היא אוהבת להזדיין עם גברים ונשים, ומעידה על עצמה כחובבת אנאלי. כוס חלק ומטופח ותחת מושלם בהחלט מסבירים למה היא הגיעה למקום הראשון. באתר פורן האב מדווחים על 547 מיליון צפיות בסרטי הווידאו שלה ! אתם קולטים? וחוץ מזה הערוץ שלה באתר זוכה ל 730 אלף מנויים.

במקום השני תוכלו למצוא את אנג‘לה וויט. היא פעילה בתחום כבר עשר שנים, ויש מאחוריה עשייה רבה ופרסים רבים. היא זכתה ל 985 מיליון צפיות השנה בקרב גולשי פורן האב. אוהבי החזה הגדול והשופע בוודאי יתלהבו מאנג‘לה. אפשר להחליק את הזין בין שדיה וליהנות.

תגלית השנה היא Xreindeers, שאין לנו מושג איך מבטאים את השם הזה. כוכבת פורנו חובבת שזכתה להצלחה רבה השנה. אסייאתית חמודה וכנועה שיודעת לקבל זין. היא הספיקה להפיק 52 סרטי פורנו בשנת 2022, כלומר אחד כל שבוע. ורק השנה זכתה ללמעלה מ 130 אלף עוקבים חדשים.

ותגלית הפורנו המקצועי של השנה הולכת לשחקנית חדשה בשם Mary Popiense. היא הצטרפה לתעשייה לקראת סוף שנת 2022, אך מייד הפכה להצלחה, ותוך חצי שנה כבר הגיעה ל 23 אלף עוקבים. היא בלונדינית חמודה ומה שכבש אותנו זה התחת החצוף שלה. יש לה תחת שקשה לעמוד בפניו, והיא גם יודעת לקבל יפה זין גדול. היא אוהבת שמזיינים אותה חזק עד שהעיניים מתגלגלות אחורה. מחרמן מאוד.

בלוג סקס

שירותי מין

עולם נערות הקריאה: לחקור את התעשייה, את הסטיגמה ואת הנשים שמאחורי המקצוע שירותי מין - עולם נערות הקריאה: לחקור את התעשייה, את הסטיגמה ואת הנשים שמאחורי המקצוע

נערות ליווי היו מקצוע שנוי במחלוקת ולעתים קרובות לא מובן, עם קונוטציות שליליות רבות וסטריאוטיפים הקשורים לעבודה. עם זאת, זוהי מציאות כי הם קיימים וממלאים תפקיד משמעותי בעולם עבודת המין. במאמר זה נעמיק בעולמן של נערות הקריאה, נחקור את התעשייה, את הסטיגמה ואת הנשים שמאחורי…

שירותי מין

ההיסטוריה והמחלוקת סביב דירות דיסקרטיות שירותי מין - ההיסטוריה והמחלוקת סביב דירות דיסקרטיות

לדירות דיסקרטיות, הידועים גם כבתי זנות, יש היסטוריה ארוכה ומורכבת, שנדונה רבות וסטיגמות לאורך מאות שנים. מוסדות אלה, שבהם אנשים יכולים לשלם עבור שירותי מין, התקיימו בצורות שונות בתרבויות וחברות רבות ושונות ברחבי העולם. עם זאת, למרות נוכחותם הנפוצה, דירות דיסקרטיות נתפסים לעתים קרובות בזלזול…

שירותי מין

נערות ליווי: העולם הרעול של חברות בתשלום שירותי מין - נערות ליווי: העולם הרעול של חברות בתשלום

בעולם המהיר של היום, שבו העבודה השתלטה על רוב חיינו, הצורך בחברה ובאינטימיות נשאר קבוע. עם המגמה הגוברת של היכרויות מקוונות ואפליקציות שידוכים, אפשר לפקפק בנחיצות של שירותי ליווי. עם זאת, למי שמחפש גישה דיסקרטית ומקצועית יותר, נערות ליווי מספקות חוויה ייחודית שלא ניתן להשוות…