הפוך את המין האוראלי לטוב עוד יותר: 5 טיפים שכדאי לנסות הלילה

שירותי מין
אורך: 295 מילים

הפוך את המין האוראלי לטוב עוד יותר: 5 טיפים שכדאי לנסות הלילה

שירותי מין - הפוך את המין האוראלי לטוב עוד יותר: 5 טיפים שכדאי לנסות הלילה

בואו נהיה כנים. מין אוראלי יכול להיות די נהדר מההתחלה. אבל למה להסתפק בטוב כשאפשר לעשות את זה אפילו טוב יותר? עם כמה שינויים פשוטים, אתה יכול לקחת את ההנאה שלך בעל פה לרמה חדשה לגמרי. הנה חמישה טיפים שכדאי לנסות הערב.

טיפ 1: ערבבו את הלחץ

המפתח לתת מין אוראלי נהדר הוא לערבב את הטכניקה שלך. נסו להפעיל לחץ עדין עם הלשון רגע אחד, וללקק קלות ברגע הבא. להנאה נוספת, החליפו בין לחץ למהירות. זה משאיר את בן הזוג שלך מנחש ויכול לקחת אותם לגבהים חדשים של הנאה.

טיפ 2: אל תשכחו את החלקים האחרים שלהם
read more

בעת ביצוע מין אוראלי, אל תשכח את החלקים האחרים. התמקדות באזור אחד במשך זמן רב מדי עלולה להוביל לעומס יתר של הנאה. קח קצת זמן לשים לב לכל המקומות המיוחדים שלהם. לכרסם ולכרסם קלות, או לתת נשיקות עדינות פה ושם.

טיפ 3: השתמשו בידיים

אחת הדרכים להפוך את המין האוראלי לטוב עוד יותר היא לשלב את הידיים בפעולה. השתמש בידיים שלך כדי ללטף את הגוף של השותף שלך, או כדי לעזור להנחות אותם בעדינות לאזור ההנאה. אתה יכול גם להשתמש באצבעות שלך כדי לספק גירוי נוסף.

טיפ 4: התנסו בטעמים ובמרקמים

זה לא סוד שהוספת מעט טעם למין אוראלי יכולה לעשות את כל ההבדל. התנסו בחומרי סיכה בטעמים כדי להוסיף שכבה נוספת של הנאה. אתה יכול גם להוסיף מרקם על ידי כיסוי הגוף של השותף שלך עם עורות ירקות, נוצות, וחפצים רכים אחרים.

טיפ 5: צרו קשר עין

אחד הטיפים המוערכים ביותר למתן מין אוראלי נהדר הוא ליצור קשר עין. יצירת קשר עין במהלך רגע אינטימי מאפשרת לך להתחבר באמת עם השותף שלך. בין אם אתם בסגנון מיסיונרי או כלבבי, נסו לשמור על קשר עין לאינטנסיביות נוספת.

מין אוראלי יכול להיות מהנה להפליא עבור שני בני הזוג, במיוחד כאשר אתה מבין את הטיפים המפורטים לעיל. אז קדימה, תנסו. אתה והשותף שלך מובטחים ליהנות מהתוצאות.

בלוג סקס

שירותי מין

עולם נערות הקריאה: לחקור את התעשייה, את הסטיגמה ואת הנשים שמאחורי המקצוע שירותי מין - עולם נערות הקריאה: לחקור את התעשייה, את הסטיגמה ואת הנשים שמאחורי המקצוע

נערות ליווי היו מקצוע שנוי במחלוקת ולעתים קרובות לא מובן, עם קונוטציות שליליות רבות וסטריאוטיפים הקשורים לעבודה. עם זאת, זוהי מציאות כי הם קיימים וממלאים תפקיד משמעותי בעולם עבודת המין. במאמר זה נעמיק בעולמן של נערות הקריאה, נחקור את התעשייה, את הסטיגמה ואת הנשים שמאחורי…

שירותי מין

ההיסטוריה והמחלוקת סביב דירות דיסקרטיות שירותי מין - ההיסטוריה והמחלוקת סביב דירות דיסקרטיות

לדירות דיסקרטיות, הידועים גם כבתי זנות, יש היסטוריה ארוכה ומורכבת, שנדונה רבות וסטיגמות לאורך מאות שנים. מוסדות אלה, שבהם אנשים יכולים לשלם עבור שירותי מין, התקיימו בצורות שונות בתרבויות וחברות רבות ושונות ברחבי העולם. עם זאת, למרות נוכחותם הנפוצה, דירות דיסקרטיות נתפסים לעתים קרובות בזלזול…

שירותי מין

נערות ליווי: העולם הרעול של חברות בתשלום שירותי מין - נערות ליווי: העולם הרעול של חברות בתשלום

בעולם המהיר של היום, שבו העבודה השתלטה על רוב חיינו, הצורך בחברה ובאינטימיות נשאר קבוע. עם המגמה הגוברת של היכרויות מקוונות ואפליקציות שידוכים, אפשר לפקפק בנחיצות של שירותי ליווי. עם זאת, למי שמחפש גישה דיסקרטית ומקצועית יותר, נערות ליווי מספקות חוויה ייחודית שלא ניתן להשוות…